Cennik LPG to bardzo często dla Osoby szukającej warsztatu do konwersji auta na gaz pierwsze źródło wyboru. Interesuje Cię montaż gazu w Twoim aucie? Poniższy cennik LPG umożliwi Ci wstępne rozeznanie, a Ekspert LPG EGP dobierze precyzyjnie dedykowany set montażowy do silnika Twego auta: zadaj pytanie i oczekuj konkretnej propozycji montażu LPG do Twojego samochodu!
Rodzaj instalacji gazowej | Cena zł brutto |
---|---|
KME/STAG | |
Cena LPG – KME Nevo SKY Direct do sam. 4 cyl. z bezpośrednim wtryskiem BARACUDA, AC250 | od 4 900,- |
Cena LPG – KME Nevo SKY Direct do sam. 4 cyl. z bezpośrednim wtryskiem (wymagane EZP) BARACUDA, AC250 | od 5 250,- |
Cena LPG – KME Nevo SKY Direct do sam. 4 cyl. z bezpośrednim wtryskiem (od 250KM) YETI+, AC280 | od 5 200,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 4-cyl. (do 150KM) VALTEC, SILVER | od 2 400,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 4-cyl. (do 200KM) YETI+/BARACUDA, SILVER 8mm | od 2 800,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 4 cyl. (do 250KM) YETI+, AC250 | od 3 000,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 4 cyl. (do 380KM) YETI+, 2x AC250 | od 3 400,- |
Cena LPG – KME Nevo MAX do sam. 4 cyl. (do 250KM) YETI+, AC250 | od 3 400,- |
Cena LPG – KME Nevo MAX do sam. 4 cyl. (do 380KM) YETI+, 2xAC250 | od 3 800,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 6-cyl. (do 200KM) YETI+/BARACUDA, SILVER 8mm | od 3 600,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 6-cyl. (200-250KM) YETI+/BARACUDA, AC250 | od 3 800,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 6-cyl. (250-350KM) YETI+, 2xAC250 | od 4 200,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 8-cyl. (do 250KM) YETI+/BARACUDA, AC250 | od 4 200,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 8-cyl. (250-300KM) YETI+/BARACUDA, AC280 | od 4 600,- |
Cena LPG – KME Nevo do sam. 8-cyl. (350-600KM) YETI+, 2xAC250 | od 5 500,- |
Cena LPG – Stag 400 DPI do sam. 4 cyl. z bezpośrednim wtryskiem YETI+/BARACUDA, AC250 | od 4 500,- |
Cena LPG – Stag 400 DPI do sam. 6 cyl. z bezpośrednim wtryskiem YETI+/BARACUDA, AC250 | od 6 000,- |
Cena LPG – Stag 4 PLUS do sam. 4-cyl. VALTEC, SILVER | od 2 600,- |
Cena LPG – Stag 4 PLUS do sam. 4-cyl. YETI+/BARACUDA, AC150 | od 2 800,- |
Cena LPG – Stag 300-4 do sam. 4-cyl. YETI+/BARACUDA, AC150 | od 2 900,- |
Cena LPG – Stag 300-4 do sam. 4-cyl. YETI+/BARACUDA, AC280 | od 3 000,- |
Cena LPG – Stag 300-6 QMAX do sam. 6-cyl. BARACUDA, AC150 | od 3 500,- |
Cena LPG – Stag 300-6 QMAX do sam. 6-cyl. YETI+, AC250 | od 3 700,- |
Cena LPG – Stag 300-6 QMAX do sam. 6-cyl. YETI+, AC280 | od 4 000,- |
Cena LPG – Stag 300-6 QMAX do sam. 6-cyl. ECOPOWER, AC280 | od 5 500,- |
Cena LPG – Stag 300-8 QMAX do sam. 8-cyl. YETI+/BARACUDA, AC280 | od 4 400,- |
LOVATO SMART, FAST, DIRECT – FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | |
Cena LPG – Lovato Smart do sam. 4-cyl. bez Turbo do 100kW | od 2 500,- |
Cena LPG – Lovato Smart do sam. 4-cyl. bez Turbo do 120kW | od 2 600,- |
Cena LPG – Lovato Smart do sam. 4-cyl. z Turbo/Kompresorem | od 2 700,- |
Cena LPG – Lovato Fast do sam. 6-cyl. + dopłata 1000zł do drugiego reduktora | od 3 600,- |
Cena LPG – Lovato Fast do sam. 8-cyl. + dopłata 1000zł do drugiego reduktora | od 4 500,- |
Cena LPG – Lovato Direct Injection do aut z bezpośrednim wtryskiem | od 4 600,- |
LANDI RENZO OMEGAS, DIRECT – FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas EVO do sam. 4-cyl. do 150KM | od 2 900,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas do sam. 4-cyl. do 150KM | od 3 400,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas do sam. 4-cyl. pow. 150KM i TURBO/KOMP. | od 3 400,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas do sam. 4-cyl. pow. 150KM i BOXER | od 3 500,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas do sam. 6-cyl. + dopłata 1000zł drugi reduktor | od 4 800,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas do sam. 8-cyl. + dopłata 1000zł drugi reduktor | od 6 400,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas Direct do aut z bezpośrednim wtryskiem 4 cyl. FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 5 500,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas Direct do aut z bezpośrednim wtryskiem 6 cyl. FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 6 700,- |
Cena LPG – Landi Renzo Omegas Direct do aut z bezpośrednim wtryskiem 8 cyl. FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 7 900,- |
BRC SQ 32, PLUG&DRIVE, SDI 2.0 | |
Cena LPG – BRC ALBA do sam. 4-cyl. do 150KM | od 2 500,- |
Cena LPG – BRC SQ 32 do sam. 4-cyl. do 150KM | od 2 900,- |
Cena LPG – BRC SQ 32 do sam. 4-cyl. powyżej 150KM i TURBO/KOMPRESOR | od 3 200,- |
Cena LPG – BRC SQ 32 do sam. 4-cyl. powyżej 150KM Silnik Boxer | od 3 600,- |
Cena LPG – BRC P&D do sam. 6-cyl. + dopłata 1200zł drugi reduktor | od 4 600,- |
Cena LPG – BRC P&D do sam. 8-cyl. + dopłata 1200zł drugi reduktor | od 5 200,- |
Cena LPG – BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem 4 cyl. FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 4 600,- |
Cena LPG – BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem 6 cyl. FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 6 000,- |
Cena LPG – BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem 8 cyl. FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 8 500,- |
PRINS VSI-2.0, VSI-2.0 DI, DLM | |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 do sam. 4-cyl. do 150KM | od 4 400,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 do sam. 6-cyl. na jednym reduktorze | od 7 500,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 do sam. 6-cyl. na dwóch reduktorach | od 8 900,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 do sam. 8-cyl. na jednym reduktorze | od 9 500,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 do sam. 8-cyl. na dwóch reduktorach | —,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 do sam. 8-cyl. na dwóch reduktorach do TURBO | —,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 do sam. 8-cyl. na dwóch reduktorach do TURBO, wtryski 100cc | —,- |
Cena LPG – Prins Direct LiquiMax-2.0 do sam. z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 9 500,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 DI do sam. 4-cyl. z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 6 300,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 DI do sam. 6-cyl. z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 7 500,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 DI do sam. 8-cyl. z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 9 500,- |
Cena LPG – Prins VSI-2.0 DI do sam. 8-cyl. z bezpośrednim wtryskiem – Audi 4.2 V8 FSI kod silnika CDRA | od 11 000,- |
TARTARINI | |
Cena LPG – Tartarini do sam. 4-cyl. | od 3 800,- |
Cena LPG – Tartarini do sam. 6-cyl. | od 5 100,- |
ZAVOLI | |
Cena LPG – Zavoli Direct Injection Alisei do sam. 4-cyl. z bezpoś. wtryskiem | od 4 500,- |
Cena LPG – Zavoli Direct Injection Alisei do sam. 6-cyl. z bezpoś. wtryskiem FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 6 200,- |
Cena LPG – Zavoli Direct Injection Alisei do sam. 8-cyl. z bezpoś. wtryskiem FSI, TFSI, DISI, GDI, DIT | od 7 000,- |
POZOSTAŁE | |
Monowtrysk | od 1 650,- |
Wlew gazu we wlewie paliwa | 150,- |
Końcówka do tankowania typ włoski, holenderski lub niemiecki | 50,- |
Końcówka do tankowania wraz z filtrem | 200,- |
Lubryfikator – system ochrony gniazd zaworowych do auta 4 cylindrowego z rozdzielaczem | 300,- |
Zbiornik Stako lub Bormech toroidalny wewnętrzny lub podwieszany do 56L | W cenie |
Zbiornik toroidalny wew. lub podwieszany powyżej 56L (wyceniany indywidualnie w zależności od rozmiaru) | dopłata od 100zł do 500zł |
Zbiornik typu walec – wewnętrzny powyżej 56L (wyceniany indywidualnie w zależności od rozmiaru) | dopłata od 100zł do 500zł |
USŁUGI DODATKOWE | |
Regulacja | 50,- |
Wymiana filtra gazu + regulacja instalacja mixerowa | 100,- |
Wymiana filtrów gazu + regulacja instalacja BRC, Landi Renzo, Lovato, Tartarini, Zavoli, KME, Stag, LPG Tech | 150,- |
Przegląd LPG Vialle Wtrysk Ciekły | 150,- |
Przegląd LPG Direct LiquiMax-2.0 – instalacja VI generacji | 250,- |
Wymiana filtrów gazu (lotny + ciekły) + regulacja instalacja Prins VSI, VSI-2.0 | 250,- |
Wymiana filtrów gazu (2 x lotny + ciekły) + regulacja instalacja Prins VSI, VSI-2.0 | 380,- |
Wymiana filtrów gazu + regulacja instalacja Lovato E-GO | 250,- |
Regeneracja reduktora sekwencyjnego Prins | 350,- |
Czyszczenie reduktora | 200,- |